8 tipů pro zdravé a vyvážené a dlouhý život

Každý z lidí má v úmyslu žít tak dlouho, jak je to možné, a přesto zůstat zdravý a také pod napětím. Jen co to bude trvat? Za prvé, zachovat zdravý způsob života a mít pozitivní pohled na život. Tento článek dodávky 8 nápady, které Vám pomohou zůstat zdravý a vyvážený.

Správná výživa

Od přesně to, co budete konzumovat, jak budete jíst a také jak moc záleží na svůj vzhled, své zdraví a ваit zdraví. Ve váš prospěch začít jíst právo, jak brzy jak je to možné. To neznamená, neustále dietní programy, stejně jako omezit sám sebe v každé maličkosti.

Správná výživa

Ne! To znamená, že byste se měli rozhodnout pro čerstvé ovoce, zeleninu a zelené, které by měly jít, aby nejméně 50% z vaší stravy plánu, minimálně dezerty, mouky, stejně jako pohodlí potravin. Stabilizovat váš dietní plán každý den konzumovat alespoň 4-5 krát denně v malých dávkách. Proto budete opravdu cítit hlad a ne přejídat najednou. V některých případech můžete zaplatit stejně jako sladkosti a také pohodlí potravin, ALE často to není každý den, a ne na denní bázi, ale jednou týdně, ideálně pravidelně. Když za týden nebo jednou za dva týdny, dny půstu. Tělo, jako byste navíc měli odpočinout si od práce a stresu, že ho jíst. V souladu s těmito snadné normy v současné době bude pomáhat vaše tělo zůstat mladý a zdravý a vyvážený.

Pitné vody

Další zásadní faktor je dostatečný příjem vody. Většina jedinců mít absenci vody v těle, protože nemají žádné rutiny denně vypít minimálně jeden litr vody. Mnozí dávají přednost konzumovat čaj, kávu, džusy, nealkoholické nápoje, které nejsou uhašení žízně, stejně jako tělesnou potřebu vody. Nezapomeňte, že naše tělo obsahuje 70% vody, stejně jako je hlavní složkou krve.

Pitné vody

Krev je schopen distribuovat obvykle, pokud budete konzumovat dostatek vody, to zhoršuje mysl, vzhled (kůže vyschne, vrásky, šedivé vlasy), stejně jako celé tělo v různých úrovních, zkušenosti z důvodu nedostatku vody v těle. Takže pít vodu, stejně jako je to možné. Mimochodem, voda je stále a snižuje pocit chuti k jídlu. Pokud máte v úmyslu zůstat mladý a zdravý a vyvážený, měli byste se vzdát špatné návyky. Alkohol, Kouření, léky, kontinuální stres – to vše má vliv na vaše zdraví a žít stárnutí zdravé a vyvážené neuspěl. Čím rychleji zbavit škodlivých praktik, mnohem lepší možnosti, že tělo bude určitě obnovit.

Cvičení

Chci žít na stáří a zůstat zdravý, po zahájení každodenní cvičení nebo vést aktivní způsob života. Pohyb je život sám. Mnohem méně se budete odstranění, navíc trvalé postupy se dějí ve vašem těle. Vyberte si jen to, co se vám líbí: tanec, běh, plavání, jóga, cvičení, jízda na Kole, pěší Turistika nejméně hodinu denně, cvičení ve fitness centru, atd.

CvičeníSport pomáhá udržet tělo v kondici, srdce typické, zastaví oslabení kostí, příznivě ovlivňuje efektivitu naší mysli a také to dělá lidi lepší. Je to nikdy příliš pozdě na to, hrát sportovní aktivity. Jednoduše začít malý, stejně jako postupně se budete cítit, jejich obratnost a také potěší. Zkuste každý den chodit ven ne méně než hodinu. Můžeš vzít na procházku v Parku, nebo jít na několik zastávek dříve chodit než se vypořádat s nohou. Je nezbytné, aby vás, jak hodně byly na ulici, protože na slunci aktiviziruyutsya serotonin – hormon radosti.

Pozorovali jste, že na Teplých dnech je šťastnější než přes obsazení? V současné době, slunečního záření dochází na zamračený den, a ve vlhkém počasí je tu čistý vzduch, a také vlhko, což je také dobré pro naše tělo, stejně jako na chladný den vzduch je podobně čisté, stejně jako čerstvé. Proto, v každém druhu počasí, pokus o hlavu tak dlouho, jak je možné, odbočil z problémů, v kanceláři nebo ve vašem osobním životě, změnit svou pozornost na oblohu, přírodu, pozorovat malé zázraky, které se pravidelně hranic nás, nicméně jsme stále ve spěchu, oni jsou téměř nikdy nevšiml.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *